Zapals.com

1 Mart 2017 Çarşamba

Türkiye'de Kurumsallık : "0"



2000 li bilişim çağının doruk noktası olan bir dönemdir.
Bir çok gelişmeyi artık internet üzerinden yapmaktayız insanlar olarak. Haberleri, iletişimi, ticareti, alışveriş, yemek ihtiyaçlarını vs aklımıza gelecek bir çok alanı intermet sayesinde karşılamaktayız. Buna bağlı olarak da iş başvurularını da özgeçmiş adı altında oluşturmuş olduğumuz dosyalar şeklinde belli başlı iş ilan siteleri yada kurumların kendi mail adreslerine ileterek yapmaktayız. Peki ülkemizde mail kullanımı ne durumda. İletişim bölümlerinde bulunan mail adresleri gerçekten iletişim için kullanılabiliyor mu buna değinmek istedim.
Ben Atatürk Üniversitesi Fen Bilgisi öğretmenliği mezunu bir kişiyim. 4 yıl devlet okullarında ücretli öğretmenlik adı altında bulunan saçma bir sistem altında eğitim verdim. Yaklaşık olarak her gün bir iş ilanı gözatıp başvuruda bulundum. Bu iş başvuruları iş ilan siteleri yada kurumların mail adreslerine özgeçmiş göndererek yada kendi siteleri üzerinde bulunan insan kaynakları menüsü adı altında bulunan formu doldurarak gerçekleşti. Gelelim bu başvurulara dönüşe : "0" ( Sıfır). Evet hiç bir kurumdan bir dönüş olmadı. Belki kurumların aradığı bir aday olmayabilirim bundan dolayı bir şikayetim yok ama en azından başvuruya bir şekilde bir dönüş yapılmasını bekledim. Şimdi sizlere başvuru yapıp bir dönüş alamadığım okulları listeleyeceğim. Eksik kurumlar olabilir onları unutmuşum olabilirim hatırladıkça ekleme yapacağım.

Adıgüzel okulları
Vega okulları
Ted Trabzon
Bulut Etüt
Cevher koleji
Fen Bilimleri Merkezi
Montessori Vakfı Okulları
İstanbul Üniversitesi Vadi Okulları
Bil Okulları
Doğru Cevap
Gökkuşağı Koleji
Arel Koleji
Birikim okulları
Sultan Fatih Koleji
Devran koleji
Koza koleji
İhlas Eğitim Kurumları
Cihangir Koleji
Bilge Çınar Eğitim Kurumları
On adım eğitim kurumları
Çözüm Koleji
High School
Değişim okulları
İstanbul Başarı Koleji
Ay Koleji
Doğa Okulları
Uğur Okulları

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder