Zapals.com

13 Haziran 2015 Cumartesi

Karne hediyesi forma

                                     

İstanbul yenibosnada bir ortaokulda görev yapmakta iken aklıma acaba kaç tane Trabzonsporlu öğrenci var ve bu öğrencilere forma hediye etsek diye düşünmüştüm ve b düşüncemi Twitter ortamında paylaşmıştım. Attığım twite olumlu tepkiler gelince okuldaki 5. ve 6. sınıf öğrenciler arasında Trabzonsporlu öğrencileri belirlemeye gelmişti artık iş.

Sınıflarda bu durumu belirlemek için kolları sıvadığımda sağolsun diğer öğretmen arkadaşlarında katkıları oldu belirlemek için. Küçük bir taraftar anketi sonunda okuldaki Trabzonsporlu öğrenci sayını belirlemek aslında pek de zor olmadı : 16 kişi vardı. Tabi ki sayının azlığında aslen Trabzonlu olup Trabzonspor'u tutmayan öğrencilerin çokluğu da azımsanmayacak bir sayıdaydı.

Sayı belirleme işlemi bittikten sonra bu olayı bir kampanya şeklinde sunup duyurmak gerekiyordu ve bunun içinde en uygun yer sosyal medyaydı. Twittter üzerinden yaptığım kampanya sonucu böyle bir mutluluğa ortak olmak insanlar benimle iletişime geçtiler. Daha önce yüzlerini görmediğim yada sosyal medya üzerinde bile sohbetim olmayan bu güzel insanlar sadece onlara bir hesap numarası göndermemi ve katkı yapacaklarını belirttiler. Güven kelimesinden en ufak bir şüpheleri yoktu bu insanların.

Bakırköy Tsclup formaların tedariği, hazırlanması ve her türlü kolaylığın yapılmasında da oldukçu olumlu davrandılar ve çocuklarımızın formaları artık hazırdı.

Burada kampanya destek olan kişilerin tek tek isimlerini yazmak istiyorum. Ben sadece vesile olmuştum onların payı çok büyük bu mutlulukta.

Kişilerin twitter kullanıcı isimlerini paylaşmak istiyorum : @beratiabi @godvun @fornjot61 @erdalhos @mhtteknik @SaltikYavuz @Naimidis




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder