Zapals.com

1 Ağustos 2013 Perşembe

Sen Kazandın ÖSYM



12 yıl boyunca okursun Türkiye'de ki artık zorunlu bir eğitim yılı sayısı olmuştur.

Yüzlerce sınava girersin bu zaman zarfında ve artık geleceğini şekillendireceğini düşündüğün üniversite sınavı çıkar karşına.

Bütün bir yılını verirsin ve iyi bir bölüm, iyi bir üniversite tercih etmek için.

Benim öyle fazla bir emek harcadığım düşünülemez ama yinede çalıştım ve öğretmenlik bölümünü kazandım.

Eeee garanti meslek, güzel meslek deyip dururlar ortalıklarda.

Sadece öğretmenlik diye tercihlerim arasında olan bölümü kazandım ve okumaya Türkiye'nin bir ucu olan Ağrı'ya gittim.

4 yıllık eğitim süreci boyunca quantum, anatomi, diziler, türevler, eğitim bilimleri vs. bir çok konu üzerine eğitim aldık.

Sonra eğitimin şartlarından biri olarak devlet okullarında staja gönderildik.

Ben gönderildiğim staj okulunda ileri ki yıllarda öğretmen olmayacağımı söyleyip okulda ki rehber öğretmeninden beni bu dersten bırakmamasını söylemişliğim oldu.

Sağolsun kendisi beni AA ile geçirdi ve okulda ki staj dersimden de geçmesini başardım.

Yani artık öğretmenlik için hazır hale geldiğinizi düşündüğünüz anda devlet size dur diyor.

Hele bir şu sınavı da kazan sonra düşünürüz diyor.

Yani halen aday adayısınız bu durumda.

Çok kötü bir sistem di mi verdiği eğitime ve mezun sayısının fazla olmasından dolayı seni tekrar sınava sokuyor.

Siz siz olun planlamayı yaparken geleceğiniz için her ihtimali düşünün ve yola öyle çıkın.

Bu seferde sen kazandın ÖSYM ama bu son olacak ;) .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder