Zapals.com

23 Nisan 2012 Pazartesi

Sosyal Paylaşım Sitelerinin Gücü




20 Nisan günü aldığım bir karar ile Sosyal paylaşım siteleri olan Facebook ve Twitter'a olan üyeliğimi dondurup Kpss çalışmalarına hız vermeyi düşündüm.

Ve o kararı anında uygulayıp iki hesabımı da dondurdum.

O gün itibari ile akşam ders çalışmaya başlayıp Sosyal platformdan uzak durmayı başardım ama aklımın bir köşesinde halen vardı ne olup bittiği.

Cuma gününü atlattıktan sonra koca 2 günlük haftasonu vardı.

Bilgisayarı açıp maillere bakıp, haber sitelerinde dolaştıktan bir süre sonra bilgisayar ekranına bakakaldığımı farkettim.

Evet yapacak birşey bulamadım bilgisayarda ve açmamak için direndim hesaplarımı ve bilgisayarı kapattım.

Pazar günü de arkadaşlar ile buluşma olduğu içinde o günde internet ortamından uzak kalabileceğimi düşündüm.

Fakat hesapları kapattıktan sonra farkına vardığım bir gerçek vardı ki bu da gündemin takibi ve insanlar ile iletişimin eksikliği.

Sosyal paylaşım siteleri her ne kadar bağımlılık yapsa da arkadaşlar ile iletişim yönünden ve gündemi takip etmek açısından artık hayatımızın bir parçası.

Ben Sosyal paylaşım sitelerine fazla dayanamadım ve hesaplarımı aktif ettim.

Bunu başarabilene saygı duyarım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder